Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~yata | użytkownik

imię i nazwiskoMarta adresCzarna Woda | Starogard Gdański zarejestrowany28.10.2008 @22:03:31 ostatnio na stronie27.07.2010 @23:39:18

ostatnio w sumie od wczoraj stwierdizlama ze jestesm juz inna.
takze zolozylam digarta
mam slaby aparat bo zwykła cyfrówke ale mam nadzieje ze po wakacjach sie to zmeinie :P


kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty strona wwwnasza-klasa.pl/profile/2872852 OnetSkypeyataunia Gadu-Gadu678805
digarty0 komentarze336 posty na forum0

komputer / sprzęt
sony - DSC-P43 | casio QV-R51

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~siarkaa    23.04.2010 @22:37:48
http://www.ebarlinek.pl/sonda20/gal.htm jesli mozesz to zgłosuj na zdjęcie numer11! JE○SLI MOZESZ TO PODAJ KOMUŚ TEN LINK TO DLA MNIE BARDZO WAŻNE Z góry dzieki *
~miken    26.03.2010 @12:08:18
dziękuję za odwiedziny, pozdrawiam i życzę miłego dnia
_______
MikeN
~Rafozzo    08.01.2010 @14:36:10
Pięknieee.
Tak daalej.
~CatchTheRainbow    22.11.2009 @17:00:49
dziękuję. ;D
~Serij    17.11.2009 @16:10:18
A co maja moje prace do twoich Nie wspominajac juz o krytyce
_______
...Masz czasem wrażenie, że chcesz uciec stąd - Ale tkwisz tu, choć wiesz, że to błąd...
!alkor12    11.11.2009 @21:28:01
dziekuje
~fiszowianka    11.11.2009 @20:04:20
obserwuje.
~siarkaa    10.11.2009 @21:11:09
Eyy..., a orientujesz si◙e ile kosztuję photoshop??
~siarkaa    09.11.2009 @16:33:43
Zazdroszczę :p
~zonamariusza    06.11.2009 @11:55:51
Dzieki za komentarz!!
Jestem pod wrażeniem Twojej galerii
~pashia    05.11.2009 @11:20:58
thx!

pozdrawiam
_______
Wyobraźnia jest ważniejsza od wiedzy. (A.E)
~rudy17    02.11.2009 @11:13:08
dziękuje
~Ludekczarnorzek    20.10.2009 @12:25:08
Dzięki
~MOJO79    19.10.2009 @12:17:57
DZIĘKUJE
~itachichan    18.10.2009 @13:22:32
no to zazdorszczę Ci urody sorki za komentarz jeden nad drugim xD
~itachichan    18.10.2009 @13:13:44
dziękuję za miłe słowa
~itachichan    18.10.2009 @12:02:55
również bd obserwować
~siarkaa    11.10.2009 @20:54:07
Poobserwuję☻ :D
~marekmo    02.09.2009 @17:22:05
~kuleczkaka    21.08.2009 @12:40:47
bardzo ciekawa galeria widzę że koleżanka w podobnej sytuacji ;P czyli że bez lustrzanki na przynajmniej przeciętnym poziomie a o zwykłej cyfrówce jednak aparat to nie wszystko i trzeba mieć ten dryg do fotografii i u Ciebie to widać
to ja lustrzanki na urodzinki życzę

pozdrawiam;*
_______
kuls,dres i śpiki :D
-farbenja    06.08.2009 @19:03:47
abuse oczywiście
~Jenois    06.08.2009 @19:01:46
Dziękuję bardzo
_______
*.*
~p4bI0    01.08.2009 @21:51:32
Bardzo dziękuję, Pani są bardzo ciekawie zrobione. Pozdrawiam i również dodaję
~MIKPAW    31.07.2009 @14:27:47
dzięki
~Nelii12    20.07.2009 @16:49:08
o Witam ! założyłam konto niedawno
1 2 Następna strona
rozwój użytkownika (satysfakcja)
Ten użytkownik nie ma żadnych digartów

obserwowana przez
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt